måndag 17 mars 2008

HJÄLP VAD DAGARNA GÅR......

Jag ska bara sa Alfons - och Ulrika. Om några timmar åker jag på semester, de senaste veckorna har jag jobbat som en liten galärslav för att hinna med allt före semestern. Smart att stressa som bara den för att kunna vila:)



Jag har i alla fulla fall hunnit med att fota nybygget några gånger. Arbetet går framåt i snabb takt får jag lov att säga.

Idag var jag tvungen att fatta beslutet att ta ner en av de stora, lummiga björkarna framför nybygget. Vi hade tänkt att bygga bänkar runt trädet men när de tittade närmare på stammen så var trädet för skadat för att kunna stå kvar under en höststorm. Vi vill ju inte att huset ska krossas av en stor björk ......
Dagens bild blev lite grynig, kan det bero på vädret?

När jag kommer hem från Egypten, utvilad och förhoppningsvis med lite mer färg på ytan kommer vårens skolrådsprotokoll ligga som ett litet pärlband vid sidan av bloggen för nu har jag lärt mig hur man gör.

HA DET SKÖNT I SNÖN JAG LOVAR ATT HA DET GOTT I SOLEN

Inga kommentarer: